min dag som sagt !!

Hejsan:)!
idag va jag me Amira, vi drog först till Maxi o köpte present till hennes mamma(morsdag):)!
sen drog vi hem till henne och så typ.. så hade vi vatten krig så kom jenin ut och typ snode amiras 20-lapp..(jenin är amiras lilla-syster )hehe:*
efter vi kom in typ gick vi o bada i hennes gräsiga badkar, fast jag badade på golvet för hon skvätte för mycket;) haha!<3 loveu;**<3333
sen så ringde nån lydia som jag inte känner på hennes skype o typ sa att vi va värsta fjortisarna , vi bara: och ni är wb's haha dom dog <3;*
så a imon blire att gå till skolan japp:/<33 haha hejdå 

bjuder på en bild ahhaha!<3
pussar & kramar på er alla hejdå!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0